24. april 2007

Tentamenstiå øve :D

Endeli e tentamnane onnagjort :D wee!!
Eg har kun hatt 3 stk(matte, norsk sidemål og hovedmål), men alligavel føles det digg å ver ferdige..
Eg starte ofte me å slappa av/såva litt før eg bjunne å skriva (kun på norsktentamen, på matte har eg litt merr tidspress), d e så herligt å legga håve nerpå pulten å bare chillan.
Egentli e d ikje så gale me tentamen, elle jaffal ikje norsktentamen, det e ganske koseli å avslappane, å d e ikje så utroli krise å veksla någe blikk å le litt.
Mens mattetentamen derimod, off.. då e d masse å repetera og, så d e ikje follt så kult. Åsså viss eg sidde fast på ein oppgave e d ikje så lett å bli inspirert av omverdenen. Å d kan ble sjikkeli frustrerane t slutt om eg ikje får t någe. Men men..
Høydeponkte onna kver tentamen e jo å få kakao servert, sjikkeli luksus asså! Den der kan me ikje klaga på jaffal.

Ein ting eg lure på, ska eg skriva sånn eg jørr nå, elle ska eg skriva litt merr bokmål? :)
(feil dato, d ska ver 26. april!!!)

8 kommentarer:

Elise sa...

Skriv på dialekt du, rogalandsk e utrulig kult :)

Anonym sa...

Hallo!
E midt oppi tentamenar eg og! Eg suns d e ganske digg, d e jo litt koseligt å sitta der å spisa snop å sånn der.. Sko ønska di serverte kakao på min skule og.. ;p
Klem

Ruth Iren sa...

Elise: hehe, takktakk :D lettast å skriva på dialekt i grunnen

Karoline: ja, du sko komt her t Vestborg ;P men d e litt langt, så eg fatte deg.. Lykke t me tentamnane, du e flinke!!

Anonym sa...

Bo på sunnmøre,
Skriv sunnmørsk!

Ruth Iren sa...

hehe, ja eg e jo halt sunnmøring då.. :P men eg har dessverre ikje budd her lenge nok t å snakka sånn sjøl, kanskje d komme me tiå..?

Anonym sa...

Snakk dialekt. Du veit jo sjøl du he den råaste dialekta på skulen.

Ruth Iren sa...

kem e papir? takk for d forresten :)

johanm88 sa...

For å sei d slik, e d nåke du IKKJE skal skrive, so d e bokmål. Skriv på dialekt, du he ei kjempefin dialekt som e til tider ein nytelse å høyre på!

-Johan-