26. april 2007

Klar for egypt!


Nå e eg jammen klar for Egypt!
Eg har epilet leggane mine, å d tog si ti i å me at dei såg heilt forferdelige ud :P
Her e et bilde der du ser før å ette.. (e visst bare hallferdige på den eine leggen :P)
På bilde t høyre ser du ke eg såd ijen me ettepå, herrligt elle ka? (Ja, leggane va ille!!)

Eg låvte å skriva og at Mari har rekorden på min epilator, hu brukte litt onna 40 min!! D fortaste eg har klart e vel rondt 1 time tippe eg, men eg ska erli innrømma at eg ikje har tatt tiå.
Apropo Mari, så e d hu eg ska dela rom me så lenge me e i Egypt, ser fram t d vettu :)


For dei så verken vett ke ein epilator e elle jørr, så e d ein ting så nappe ud hårå. Det stikke litt, men e heilt øvekommeli, i tillegg t at d tar ett par uge før d vokse ud ijen. Konge d :)
Åsså bler hårå møje bedre ettepå, mjugare på ein måde.. Try it out!

Eg har og skaffa meg diverse apotekting som kan komma godt t nytte. Ja, okdå, eg ska ikje ta æren av d, d va den snille morå mi så ordna d i påsken for meg. Så eg satse på at d ska gå gudd mens me e der nere :)

D einaste så jennstår nå e pakkingå.. Eg har seffølgeligt bjunt å pakka, men eg suns d e litt vanskeli å vella ud ke eg ska ha me meg, eg vil nødi ha me så møje at eg nesten ikje kan kjøba meg någe der nere. Men eg satse på å ble ferdige i dag.

10 kommentarer:

Elise sa...

Hehe:D
Du må ha en fiiin tur :D

Anonym sa...

Hehe.. Du e tøffe så legge ud bilde av di hårite leggane dine.. Hadde ikje eg jort! ;p

Ruth Iren sa...

Elise: takktakk! håbe dåkke får d fint her jemma og ;)

Karoline: hehe, dei fleste her på Vestborg har sett dei live då, elle før jul, d va verre enn d på bilde :P men eg bryr meg kje så krafti lenger ke andre suns om d :P men eg forstår deg viss du ikje ville jort d, for all del!!

Anonym sa...

ka me resten av d du skulle skrive om mej då?
Vart skikkeli skuffa ej no:( Trukje du e gla i mej lenger:P
No e vi i spydeberg å laga pizza, dei blei skikkeli tjukke å skikkeli masse ost på, men dei såg go ut då:D
snakkast søndag!

Anonym sa...

Haha....D va mamma som ordna medisinane til mej også :P

Cathrine sa...

Epilering er vondt ruthi! Ikke oppfordr folk til å prøve det. Det er jo helt tortur! Helt forferdelig!

Ruth Iren sa...

Mari: sorry! me får ha d t gode ;)

Lars-Petter: Ja, mødre e greie å ha! :) Ordne møje for oss dei.

Cathrine: d bler nok ikje liga vondt neste gång ;) (viss d bler någe neste gång)

Nå reise eg om 30 min!! wee :D bler dårli me oppdatering den neste ugå av naturlige grunna :P

johanm88 sa...

Du he so vakre legga ruthi, i just admire them;)

Lillian sa...

Ej savna link t sida mi :(

palmakristin sa...

epilering = AU! men overkommelig ja! va verdt de ;)