23. april 2007

Snart Egypt!!


Ruthi har fått sommerfogla i magen!

Egypt nerme seg me stormskritt, å nå merke eg kor møje eg glede meg.
Tenk d å få reisa me klassen (som e ein knallgjeng å blandt mine beste venna) på ferie t Egypt i ei uga, e kje d fantastisk?
I egypt så ska me jørr møje kjekt, bla. Sianifjellet (der Moses fekk de 10 bud) å se soloppgangen, Katharina Klosteret, Pyramidene, Kairo, snorkling osv, åsså ska me bu stort sett i Sharm el Sheikh.

Bare 5 daga t avreise fra Stranda til Gardermoen, å 6 daga t avreise til Egypt!!

13 kommentarer:

Elise sa...

Så bra du he fått d blogg:)

Ruth Iren sa...

takktakk :)

Anonym sa...

Du er flink ruthi!

johanm88 sa...

Du me fått dej blogg ja, spanande. lykke til da

-Johan-

Elise sa...

Ja, det e vel sant det, men e eig ikkje tålmodigheit..:P

Anonym sa...

"Tidens tann tærer, den tærer på tiden!"

Ruth Iren sa...

hehe, bra lars-petter :P men d blei jo bra t slutt d dikte der då (me inspirasjon i fra Eyvind)

anonym (arne) og johan: takk takk

elise: nei, tålmodihed e någe dritt av å t.. min tålmodighed e ikje på topp når eg e solten å ska opp t mad bla. :P

Elise sa...

Så sant, så sant..

Anonym sa...

Hallo!
Eg suns at den illustrasjonen din va veldigt koselige! :D
Eg har forresten åg våre på Sinai-fjedle, d e ganske mange trappetrinn opp t toppen, bare så du vett d..
D va bare en liden hilsen fra meg, d. Kjempeglae i dg :)

Elise sa...

=)
Det ekje lett alltid...Men e prøva.
E berre so sjukt takknemlig for vestborg.. veit ikkje ka e sku ha gjort viss ikkje:S:)

Ruth Iren sa...

Karoline: takker! ja, den illustrasjonen va et forsøg på sjølprotret + sommarfogla :P Me ska sidda på kamel opp på toppen (for dei så vil d) så den ska få slida litt:P
Kjempe glae i deg og :D

palmakristin sa...

veeldi fint bilde ruthi =)

Ruth Iren sa...

takker! akkurat nå forstår ikje eg keffår eg ikje bjunte på teining, form å farge..?