28. juni 2009

meiningslause dag

Eg låg i sengå i dag å tenkte, hm.. lenge siå eg har oppdatert bloggen nå.
D e kjempe ver i storbyen, altfor varmt, kor ska eg jørr av meg? keffår ikkje ha et stort fryserom kor me kan gå å kjøla oss ner innimellom?

Sidde å ser ud vindue, et norwegianfly flyr forbi. Det får meg t å tenka på at nå e d kje lenge t eg å mamma ska ud å fly.
Der e någen navla foggla som skrige, tenke at håve konne fått d litt meir behageligt uden dei!
På kjøkkene rett øve meg e der ein heile gjeng fra frelsesarmeen som spise kvelds, dei snakke høgt å ler mye.

Ke har eg jort i dag? Låge i sengå, drokke cola, vert innom doen me javne mellomrom. Kroppen har ette 3 uge, me to jobba, i 30 grade, endeligt komt me ein reaksjon om at dette ikkje e så greit. Eg e sjuge!
Nå ska eg finna veien tbage t sengå ijen. Gonatt!

5 kommentarer:

Hanne sa...

Bli frisk! :)

palmakristin sa...

god bedring da vennen! =)

Ruth Iren sa...

takktakk:)

Torbjørn sa...

Hallo! Om ikkje du har eit heilt fryserom på Fjellhaug, då veit du jo utmerka godt kor fryseboksen står! ;) Torbjørn

Ruth Iren sa...

haha torbjørn!! hehe, jo, eg har vel deg å takka der:P