9. juni 2009

Joggings!


någen har observert at eg har skreve i statusen at eg JOGGE.
Ette et år me dårlige samvittighed for ikkje å ha spronge ein kløyva meter (!), å ein nattbusstur me relativt lide søvn, så tog eg meg ein aldri så liden joggetur på morgenkvisten søndag (ette at eg va komen tbage me nattbuss!).

Sjøl om d viste seg at eg la ud på ein altforlange tur ift dagens form, så suns eg at dette va ein ganske fine tur og tenkte me meg sjøl at dette ska eg jørr KVER dag i sommarferien så sant eg ikkje ska jobba på rema 1000 ette ein arbeidsdag på fjellhaug (bler litt knappe tid t både å laga middag, jogga å dusja), elle e på ferie.
Dette va sjølsagt tanka som dokka opp i håve på meg ette 2-3 tima søvn å litt vel reduserte i tankane.

Men mål må me sedda oss, d ska ver litt uoppnåeligt, men realistisk e nå forsåvidt eller ikkje.. Jaja, eg har jennomført 3 daga å kjenne nesten at eg e litt stolte.
Eg håbe på at eg får me meg hu andra så og har sommarjobb her på fjellhaug, Solfrid, ettekvert, men fortiå har hu litt probleme me hælane, så hu e unnsjult inntill vidare :)

7 kommentarer:

Anonymous sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Papsen sa...

Imponerer fortsatt ser jeg. Ikke så lite stolt av deg. Har tenkt mye på dette selv.... blir litt inspirert kjenner jeg. Kanskej det går over hvis jeg sover på det....?

palmakristin sa...

respekt! =D

Cathrine sa...

Må si meg enig i alle over her faktisk!

Ruth Iren sa...

Christian: hehe, orke å orke.. d e viljestyrke som slår inn :P pluss at eg ska ver sprege når eg e 60 :D springa ette barnebarn å herja!

Pappa: haha, joa, bare t å jørr d, ikkje bare tenka på d. Ikkje såv på d, då bler d aldri. Eg såv ikkje på nattbussen, å se (!), eg bjunte! du må døgna!!

pk: takk, men d e jo sprege du og!! huske du tog deg joggetura på vb:)

Cathrine: takk:)Neste år jogge me rundt oslo fylke!!! eller i slottsparken:P

Mari Standal sa...

Veldig bra Ruthi! Imponerte!!! :D

Torbjørn sa...

Både bysykkel og jogging. Skal sei!