5. april 2009

Spesiell opplevelse

Lørdagskveld når Mari sko reisa heim for påsken fulgte eg, Arne å Johan henna t bussterminalen. Mari hadde låst inne ein stoe trillekoffert i oppbevaringen på oslo s i og med at hu ikkje trengte den d lilla døgne hu sko ver i Oslo.

Når eg å Mari jekk ner for å henta den, så såg me at va to narkomane rett vedsiå av Mari sin boks. Han eine jekk å me va på vei t å gå t bussen.
Då seie han som står ijen der: "Gud velsigne dere".
Me stoppe litt opp å seie tbage ijen "Gud velsigne deg og, å go påske".
Narkomane: "I påsken skal vi feire Jesus, ja du vet han døde på korset og sto opp igjen".
Meg:"Ja, d ska me"
Narkomane: "Er du kristen du?"
Meg: "Ja, d e eg"
Narkomane: "Ja, det kunne jeg se, vet du hvordan? Jeg ser at Jesus skinner gjennom deg"
Eg vetkje heilt ke eg ska svara, men så virka d som om han fekk ein trang t å sei någe merr.
Narkomane: "Du var ei virkelig vakker jente, du må passe godt på deg selv, finne deg ein ordentlig kjekk fyr"
Meg: "Takk for d, ja, eg ska prøva på d"
Narkomane: "Du må ikke rote deg inn i noe tull, ta vare på deg selv så vakker som du er"
Eg bler litt flau: "Du må ta vare på deg sjøl du og, men nå må eg nesten gå for å rekka bussen"
Narkomane: "Ja, det må du. Bussen venter ikke den ser du, men i påsken skal vi feire Jesus. Skal jeg be for deg?"
Meg: "D har du rett i. Eg takke ja t tilbude ditt, eg ska be for deg og, åsså feire me Jesus i påsken"
Narkomane: "Takktakk, også må du ta vare på deg selv"
Meg: "Ja, du og. Gud velsigne deg".

For meg så va dette ein veldig spesiell opplevelse. Eg ga han ein klem idet eg jekk. Eg har allti vert redde narkomane, men han her va ikkje skummel i det heila tatt. Han såg ikkje bra ud, men samtidigt så va han en utroligt flotte mann, ein Guds skapning. Eg hadde veldi lusst t å jelpan, men eg vetkje heilt koss eg ska jørr d, men be for han, d kan eg jør.

4 kommentarer:

Anonymous sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

syyykt kult!

palmakristin sa...

Gud e go =)

Alinde sa...

Ja, gud e go. bevise atter en gang at en ikkje skal bedømme etter første augnekast ;)