20. april 2009

Melk?!


Eg har nå bjunt å drikka ett lide glass melk om dagen! Smagen e eg ikkje så veldi begeistra for, men eg ska klara å pressa ner så pass. Dette e lenge si eg hadde for vane å jørr, må se tbage t småskolen (dei fusste årene av barnaskolen) for å finna sist gang eg drakk melk regelmessigt.
Melk ska visstnok ver sunnt (ikkje d at d e någe nytt), og eg har ein liden teori om at viss eg bjunne å drikka melk å kutte ner på kaffi-inntage så bler tennene mine kvidare:)

Drikk melk og styrk kroppen! - Tine

3 kommentarer:

Cathrine sa...

Du er sterk! Tror ikke jeg hadde klart å presse ned et glass melk om dagen! Jeg er imponert!

Lina sa...

Melk e GODT!:)

Ruth Iren sa...

Hehe, eg bjunte me dette i går, så eg ska kanskje ikkje skrøyda så veldigt mye:P
Vil veldigt jerna liga melk!!