4. oktober 2007

Høstferie :D

Engeligt he dagen kommt!
Ette ca 6 uge på skole så e d virkeligt på tide me ferie, d suns vertfall eg. Eg merke d at d e litt lurt å ta skolen merr seriøst og å komma meg i seng litt tiligare enn d som blei jort dei to forrige skoleårå.
Eg må sei d at eg he ein indre, ubeskrivelige glede som eg ikje har fått uttrykkt ennå, å koss eg ska uttrykkan vett eg kje. Eg prøvde å få uttrykkan litt i madsalen, men folk bare såg rart på meg, så eg trur kje folk fatta heilt ke eg hoppte me stolen for:P

Nå har me faktisk 10 daga ferie, å d ska ble gudd. Bler nok for d mesta å henga me venna å slappa av som om eg aldri he slapt av før! Skolearbeide ska leggas t side å eg ska kje jobba, total relax! yeah, greatness.
Nyyd ferien folkens, bler lenge t neste..

5 kommentarer:

palmakristin sa...

hehe, heilt eni, de va virkeli på tide me ferie :D blir bra å sløve asso! kos dej da vennen =)

Karina sa...

Håper du har kost deg så langt, Ruthi! Og nyt de gjenstående dagene av fridommen! Gleder meg faktisk litt til å komme tilbake til skolen, men det kommer vel raskt til å snu når alle skolegreiene starter opp igjen, hehe...

Inger sa...

Hei!
No har eg vore inne på bloggen din, også. Artig å sjå kva du driv med. Eg var ganske fast kunde på Bunnpris kvar måndagskveld når eg kom att til Stranda. Lukke til med jobben!

No er vel haustferien slutt, også.
Stå på!
Kveldshelsing frå Japan

Anonym sa...

kan tenkje mej d va deili me ferie ja:)

-Johan-

Anonym sa...

Heisann...
Skulle bare si det hadde vært fint om du hadde lagt et anna bilde, enn det du har lagt nå... For den ene bjørne som har beina fram, e ikke sikkert at han vil slappa av, tror han vil ha noe annet... hehe