12. desember 2009

Kor va du?

D fussta eg ser ud av vindue e 3 militærhelikopter i hal 10 tiå. Barack og Michelle har komt t byen! Eg å Cathrine tar oss ein tur ud for å handla litt felles julegava, å ude e der politifolk kor enn me snur oss. Å alle e bevæpna. E litt usikker på om eg føle meg tryggare eller meir trua.
Uansett. Me passere regjeringskvartalet, å her ser me sjølvaste Jens'e mann. Barack har akkurat forlatt område. Seinare bler me intervjua av NRK (radio). Og rett ettepå komme kjære Mariann t byen. Kjempekos. Eg handle 6 julegaver før eg jer meg. Men der e ein ting så jenstår, å hilsa på Obama-ektepare! D føltes litt merkeligt, eg har sett verdens mektigaste mann.
Her vinke dei t meg (=

MEN: kor va DU når Obama va i Oslo?

2 kommentarer:

. sa...

På banketten med Obama;)

Ruth Iren sa...

hehehe, jah:D