30. november 2009

Bra helg!

Denne helgå har vert sjikkeligt bra!
For d fussta fiksa sjefen min fri for meg på lørdag.
Eg tog meg ein tur i Karl Johan, å her går eg forbi Chand, som eg faktisk klare å kjenna ijen (poeng t meg), mens eg snakke me mamma i telefonen. Eg finne veska, armbånd å sminke som eg ska ha t julaborde.
Kristin fikse meg t på håre og sminke meg, Kristin e flinke:)
Juleborde va konge! Magisk å synga Rema-sangen samen me 500+ andre Rema-ansatte! Chand synge for oss. Truls e kongen! Goe middag --> ribba. Konge kollegaer! Topp stemning^^

Søndag hadde me jente i 7th Heaven adventskos/juleverksted. Julekort, grøt me mandel, dekorering av lys, pepperkaga + pynting på dei, film, pizza og film ijen:) nå har julastemningå komt i vår fantastiske leilighet!
(pk sitt bilde)

4 kommentarer:

Cathrine sa...

Men hvor er bildene av de flotte pepperkakene som du dekorerte =) :P

palmakristin sa...

ja, dei må nesten med! bra søndag =)

Ruth Iren sa...

hm.. dåkke seie någe der.. ska se om eg ikkje får lagt dei innpå

Mari Standal sa...

Koselig :D God jul til dokke!