3. november 2008

Solnergang

I dag så såg eg ud vindue mitt litt før hal 5. Då såg eg såvidt litt oransjgult, men studentheimen e litt i veien, så eg såg ikkje skikkeligt. Då bestemte eg meg for å gå opp på tage å se. D angre eg ikje ett sekund på!


D e litt løye og, for d heila forandre seg veldig fort nå, bler fort mørkt ude, så i skrivane minutt, 16.53 så e der meste bekmørkt. Litt av et skaperverk!

Ps. kamerae mitt e ikje så bra t å ta opp farga, men d va heilt utroligt fint! veeldi skarpe farga.

4 kommentarer:

Karina sa...

Det va skikkelig, skikkelig fint!! Syns du e flink t å ta bilda, i... :)

Cathrine sa...

åh! Så herlig det så ut! Trodde først det var halv 5 på natta, og at du var helt gal, men forstod jo nå at det var på ettermiddagen=)

palmakristin sa...

åå, so nydeli :) akkurat som du ;)
ej misforsto litt først, å lurte på ka i all verda du gjorde oppe halv 5 på natta...? =p

Ruth Iren sa...

Troika: takktakk :)

cathrine: ja, d va knallfint! Sko hatt någen å dela d me, men eg va aleina, heilt t ein student kom opp for å ta bilde.. ;)

pk: nåååh, DU e nydelig ;)

Hehe, eg burde kanskje presisert at d va på ettemiddagen, men eg kom ikje på å jørr d, for eg hadde jo skreve solNERgang.. Ja, hadde eg stått opp så tiligt, då hadde heile verden visst d:P