12. oktober 2008

Frognerparken


Denne helgå så hadde eg besøg av Dila (kom torsdagskveld, men reiste på lørdagen) å Mari (kom fredagen). Klart d va konge! Eg har hatt ei knallhelg, å storkost meg.
I dag, søndag, så hadde meg, Mari, Ole Petter, Johan å Lars-Petter planlagt å reisa i Frognerparken å feira brusdagen t Lars-Petter (som va 26. sept, men fekk ikje ti å ferian då pga høstferie). Meg å Mari lagte sjokoladekaga å Johan bolle å kaffi. Temperaturen va digg, å alle i storhumør :)

Lars-Petter e fornødde :)

Ole Petter håppe øve ein hekk

Meg å den berømte Monolitten
'
Mari å stjernetegne sitt

Johan klatra opp t Livshjulet

Mari og meg glae i høsten :)

Johan inni "løvskogen"

Meg begravd i løve!

D må ver sagt at høsten e egentligt utroli fine, å eg e veeeldi glae i an, så lenge der e opphold :) Finne masse fine farga åsså e d ikje for kaldt t å ver ude, d holde å ta på seg ein jakke/goe genser. Frognerparken e verdt å ta ein tur innom!

6 kommentarer:

Gjengedal sa...

so kjekt d ser ut som dokke hadde, ej me vil!!
me må snakkast når ej kjem siste helga i oktober t oslo

palmakristin sa...

so koseli =) de e bra dokke he de kjekt i Oslo sjøl om ej ikkje e der =p

Cathrine sa...

Åh! Det så koselig ut=) Neste gang vil jeg og være med! MEn du må sjekke min blogg og nå=)

Ruth Iren sa...

Gjengedal: Bare t å komma vettu ;) Hadde våre knallkjekt å sjå deg ijen!
Pk: D e kje lett uden deg pk, men d jekk denne dagen!
Cathrine: Me koste oss i dag på festningå :) Må jennta suksessen!

Brynhild Marita sa...

hellane, d såg koseli ut:);)

Sunroad=) sa...

Å så søt du va i løvet Ruthi:D