1. januar 2008

Godt nyttår!



Så va me endeligt komt t 2008!
I fjor på denne tiå så va eg skrå sikker på at me va komt t 2008, så d va litt nertur då å få tilsnakk om at d bare va 2007..
Siste kvellen i åre så va eg me Karoline å Elise å spiste jemmalaga pizza (beste ever!!) å såg ein film å hadde masse snacks, knall kos :) Åsså reiste meg å Karoline t Zoom In (ungdomsklubben eg jekk i), å va der å såg på adle fyrverkeriå. Sjøl hadde me stjerneskudd :)
Så starta me åre me å hørra Guds ord, d va nemligt møde ettepå. D talen handla om va visjonen Vi vil gjøre Jesus synlig. Me fekk oppfordring om å jør någe for å jørr Jesus synlige nå dette åre. Å dei hadde någen fine eksempler, f.eks. gå me kors (for dei som ikkje allerede jørr d), leva merr ette Bibelen, altså, prøva å ikje bagsnakka så møje, fortella vidare om bønnesvar osv.
Ette møde va d onnarhåldning, sang, musikk, lega osv..

Eg håbe adle har hatt ein fine siste dag i 2007, å ein goe start på 2008 :) Ønske dåkke adle ett godt år :D

Ingen kommentarer: