2. desember 2007

Advent/juletider

Eg e så glae i denne tiå på året, av forskjellige ting. D e utroli gøy å pynta romme å hørra på julesanga, åsså e d jo julekalender som og e konge å ha, liga spennane kver dag (bortsett fra at eg ennå ikje har fått meg kalender:( ) Ellers så e d veldi koseligt å drikka julabrus, spisa pepperkaga, marsipangris, kjekt å se på julestjerna(blomsten:P), se på når andre spise mandarin osv. Også lige eg jo Amalies jul å hørra på julemysterie :) oijoijoij, for ei tid, eg bler bare så glae :D
Men så e d og då veldi lett å glømma keffår me faktsik feire jul, at Jesus blei født, å d må me huska på :D



Ha ein fine advents tid, å jørr kanskje någe koseligt for medmenneske :)

9 kommentarer:

Cathrine sa...

Åh:D så koselig med dette innlegget! Diggde det! God jul!

palmakristin sa...

åå, so koseli romme ditt va =) kom å pynt på mitt sitt me du!

Anonym sa...

Du har jammen lagt sjelå i d! Eg har bare en liden røe duk, eg.. =/ Ikje har eg fått handla julakalender heller.. Blei så i tvil om eg sko ha Barbie eller Kinder-kalender.. Akk ja! :p

Anonym sa...

Deilig me jul ja, eksamen og greier :S
PS: Koseligt du hadde fått d ja :)

Ruth Iren sa...

Cathrine: takktakk, go jul t deg og :D
pK: je meg litt pynt, så komme eg ;):P
Karoline: Gå for kinder-kalendaren du ;) Men d e koseligt me røde dug og :D
Harms: Eksamen e konge d, lykke t vidare me dei :P takktakk :)

Anonym sa...

Næmen. Så fint har du pynta rommet ditt ruthi og så den sofan var så fin og d e sikker deilig å sitte på den . ikke minst kjeksene på bordet nam nam :D
Konge Rom:D
God JUL

Anonym sa...

Kjempekoselig pynting! Super side Ruthi! Gleder meg til du kommer hjem for å sette en ekstra spiss på julepyntingen her også >:)

Ruth Iren sa...

Anonym: takktakk :) Menne, d e ikje sofa eg har på romme, d e ein stol :P
Affam: joda, bler godt å komma heim, men d bler nå ein del jobbing på cubus og vettu..

Brynhild Marita sa...

Hei! Ville berre sei at ej likte Ruthi and her banjo! Hehe.. koooonge! Åsso ville ej sei go jul:D Gla i dej!:)